Metaltown


Aa som de flesta metalfans vet så sätter metaltown igång på fredag! Hur awsome kommer inte det bli?! Önska jag kunde vara där, men jag drar till USA på fredag så jag missar det :(
Ska nån av er dit? Om ni ska de kan ni alltid maila bilder från festivalen till mig så hamnar dom säkert på bloggen, din blogg kommer såklart oxå att länkas!
Några av de banden jag gillar mest som spelar på Metaltown i sommar är...
Bullet for my valentine, dom e sjukt bra. Bfmv har släppt sitt nya album "Fever" som kom ut 2010 så var beredda för en grym spelning från Bullet for my valentine!
In flames är också ett band jag tycker om. Brukar dock inte lyssna på deras musik så mycket, men skulle gått på deras spelning förra året men det blev inte så av personliga själ...
Tyvärr så spelar inte Slipknot i år, då en av bandmedlemarna gick bort nyligen Paul Grey (RIP♥) För ett år sen ganska exakt var jag helt fast för Slipknot jag lyssnade på dom hela tiden och när jag fick veta att de skulle spela på metaltown 2009 så ville jag ju såklart gå, men då så var jag åklart för liten, Såå typiskt :P

Är så avundsjuk på alla er som ska dit! En av mina kompisar ska troligen dit, så jag får fråga hnm om lite bilder så ska dom upp. Men maila in ändå! :)

För mer info om metaltown gå i på metaltowns hemsida!

CIAO

Kommentarer
Postat av: Linnea - svartvitnyans

Jag ska till MT!

Kommer bli awesome :D

2010-06-16 @ 14:41:17
URL: http://svartvitnyans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (bara jag som kan se)


Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0