Green day, Ullevi 5 Juni


Platserna var inte så bra, men man såg å hörde såklart. Men om man ville
bli upptagen på scen åh få en puss av Billie Joe så behövde man tyvärr vara mycket närmare :/
Menmen de får bli en annan gång! Green day kommer ju spela i London nästa år, funderar på att kanske dra dit! Man kan ju aldrig få för mycket av Green day! ;)


Haha jag nån timma innan konserten. Kommer ihåg att jag sa "Om jag skulle av nån anledning bli tvingad att åka hem nu så skulle jag åka hem lycklig även fast jag inte sätt dom spela ännu" Den känslan att veta att jag skulle se mitt favorit band spela live var helt obeskrivlig! Och senare på kvällen blev det ännu mer magiskt. Nu när jag sitter och skriver det här så känner jag hur jag ryser, åh jag vill tillbaka!! ♥

Kommentarer
Postat av: wilma

sv; tackar :)

2010-06-14 @ 15:03:26
URL: http://wilmaandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (bara jag som kan se)


Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0